Meest gestelde vragen
We hebben geprobeerd om zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Wordt uw vraag niet beantwoordt? Dan kun je ons altijd bereiken via WhatsApp, email of telefoon.
Moet ik een dag van tevoren reserveren?
Nee hoor. We zijn altijd paraat om u van dienst te kunnen zijn. U kunt dus per direct reserveren.
Kan ik pinnen?
Ja hoor. U kunt op allerlei manier betalen. We accepteren bijna ieder betaalmethode.
Kan ik ook naar een ander land reizen?
Ja hoor. Onze chauffeurs zijn er klaar voor om u naar uw bestemming van keuze te vervoeren.
Kan ik mijn elektronische apparatuur opladen?
Ja. Al onze voertuigen zijn voorzien van opladers en oplaadvoorziening.
Mijn gasten spreken geen Nederlands.
Dat is geen enkel probleem. Onze chauffeur kunnen meer dan 10 talen spreken.
Hebben jullie WIFI?
Ja. In al onze voertuigen kunt u gratis gebruik maken van een snelle internet verbinding.